4 Kasım 2011 Cuma

Bayramlık elbisem 2


Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hamilelik beni tembel yaptı. Hala dikişle tam barışmış değilim.
Ama çok şükür artık daha iyiyim.
Yemek yapmaya başladım:)))))
Bugün kontrolümüz vardı çok şükür herşeyimiz güzel gidiyor ve doktorumuz bugün bir müjde verdi büyük ihtimal kızımız olacakmış.
Genel yargı erkek olacak diyeydi ben de artık alışmaya başlamıştım bu fikre hatta.
Ama kız olacağını öğrenince çok mutlu oldum öncelikle sağlıklı olması gerisi hiiiiiiiçççç önemli değil.
Gelelim elbiseye...
Kumaşı kazova metresi 10 TL idi.
Önden düz bir model ileriki aylardada giyebileyim diye bolluğunu arkaya verdim.
Arkada A pile var.
Pilenin yanlarında gördüğünüz gibi şeritler var bolluğunu onlarla ayarlarım diye düşünmüştüm ama görüntü hoşuma gitmedi.
Fikirlerinize ihtiyacım var.
Benim şuan aklıma gelen onları iptal edip pileyi bele kadar indirmek.
Sizce nasıl olur?????
Ya da alternatif olarak ne yapabilirim.
Şimdilik hoşçakalın

4 yorum:

  1. Uzub süredir yazmayınca bi problem mi var diye düşünmeye başlamıştım. Çok şükür. Cinsiyetide öğrenmişsin. Oğluma kerteriz doğunca :)) Arada ses ver merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yok canım çok şükür benimki sadece tembellik.Bundan sonra daha sık yazarım inşallah

    YanıtlaSil
  3. Ohh artık kızımıza bol boll ciciler dikersin:))Evet biyeler olmamış haklısın, ama bele kadar kapatsan da tam basende açılması arkadan görüntüyü çirkin vermez mi bi düşün istersen,önden verseydin plikaşeyi kapatmak sonradan daha kolay olurdu.Düşünmek lazım lastik bant formunda falan yada birit ilik yapsan ihtiyaç duydukca açsan vs :))Bugün kafam basmıyor be gülüm soryy...

    Mutlu mutlu bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Selam,
    Haoşgeldin. Bende fikir yok malesef. :) Ama kızımıza ve sana hoşgeldin demek itedim. Öptüm.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...