11 Kasım 2011 Cuma

Pileli elbise

Merhabalar
Kendimi gerçekten iyi hissediyorum.
Tembellik uyuşukluk bulantılar hepsi geçti çok şükür.
Sadece buzdolabım hala kokuyor:)))
Kendimi daha iyi hissettiğim için artık canım dikiş dikmek istiyor.
Kumaşım rahmetli babaannemden.
Annem verdi.
Buarada annem önceden dikiş dikmeme kızardı yoruluyorum diye.
Ama beni vazgeçiremeyeceğini anladığı için artık kumaşlarını bile bana veriyor:)))
Kumaş kalın penye üzerinde insan ve çiçek figürleri var.
Rengi de bu sene çok rastladığımız renklerden.

Elbise göğüs altından pileli.
Ön ve arka aynı.
Diğer ayrıntılar belli zaten.


Kahve obi kemerle de kullanabilirim ama şimdilik karnım büyüdükçe o rahatsız edebilir.

Yakasına biye geçtim başarılı oldu galiba???

Kollara da bu şekilde bir hoşluk katayım dedim.
Beğenmişsinizdir umarım.
Ahh babaannecim bu günleri görseydi kim bilir ne övünürdü torunuyla......

Bugün çok şükür 16. haftamızı tamamladık.
Galiba hareketlerini hissetmeye başladım ya da bana öyle geliyor emin olamıyorum bir türlü.
Buarada isim konusu gündemde.
Benim beğendiklerim İrem-İpek-Ela ve Nazlım.
Bunların arasından eşim sadece İrem'i beğeniyor.
Ben de kandırabilirsem bari İrem Ela olsun diyorum.
Kulağa hoş geliyor değil mi????

Hoşçakalın

11 yorum:

  1. Hafiften göbecikte ortaya çıkmaya başlamış. Çok güzel olmuş elbisede. Bi kaç haftaya emin olamadığın hareketleri göbeğinin üstündende görmeye başlıycaksın.Hamilelerin duaları kabul oluyoya hani. Benim için şimdi sen dua et olurmu. Kolay bi doğum olsun :))

    YanıtlaSil
  2. elbise çok güzel olmuş birde rahata benziyor eski kumaşları bende çok severim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. mimozayım;ahh canım benim etmez miyim inşallah çok çok kolay bir doğum geçirirsin.evet göbeğim çıkıyo artıık:) ayy inşallah görürüm hareketlerini çok heyecanlanıyorum.

    keskinmakas;teşekkür ederim evet çok rahat oldu gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. süpper olmuş ben çok beğendim maşallah...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş elinize sağlık, ben de 30. haftamdayım, ilk kez 17. haftada hareketler hissetmeye başlamış ama emin olamamıştım. 19. haftada kesin emin olmuştum:)Annemin bana hamileyken giydiği elbiseyi getirdim ben de, aynen sizin bu elbisenizi andırıyor desen olarak. modeli de yakın... arada sırada giyiyorum:) İsimlerden İrem'i ben de çok beğeniyorum kız olsaydı verebileceğim isimler arasındaydı, İrem Ela da çok güzel... İnşallah hayırlı doğumlar, hayırlı evlatlar olsunlar.

    YanıtlaSil
  6. uzun bir süre giyebilirsin ebu elbiseyi. doğumdan sonra da di mi... kumaş çook güzel, model de çook güzel. artık ben ilerde hamile oldğmda bana da fikir verirsin sevdacığım :) güle güle giy..:))

    YanıtlaSil
  7. swotpisces;teşekkürler canım

    NAR's-istanbul;inşallah ben de en kısa zamanda emin olurum hareketlerinden.isim olarak şuan irem ela benim de favorim.inşallah hepimizi kolay doğumlar nasip olur.

    modavesaire;evet canım uzun süre giyebileceğim bir elbise.sana da fikir veririm tabii.inşallah istediğin zaman alırsın güzel haberi:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerine sağlık,evet sonrada kullanabileceğin bir model ama kullanmak ister misin o ayrı:))
    Biyeyi biraz daha kısa tutsaydın pot atmış gibi geldi bana aklında bulunsun:))

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler canım.biye 5 cm daha kısaydı bi giyip tekrar bakayım bakalım.

    YanıtlaSil
  10. Elbisene bayıldım harika bi çalışma olmuş kumaşın rrengi deseni ve elbisenin modeli bir bütün olmuş, sen ve bebeğin de içinde harikasınız, sağlıca kucağına almak nasip olsun inşallah.........

    YanıtlaSil
  11. gülgün;güzel yorumun için çok ama çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...